Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Autopartsonline.nl
Autopartsonline.nl
Autopartsonline is De auto-onderdelen specialist van nederland sinds 1983 in Remdelen-Stuurdelen en Wiellagers 50.000 OE-kwaliteit onderdelen op voorraad,tegen groothandelsprijzen, morgen bij u thuis.

Goedendag, deze keer ben ik niet tevreden over de aflevering van koerierdienst van het laatste pakket wat ik ontvangen heb van jullie. Het pakket/ dozen in dit geval remschijven was compleet gescheurd zowel de buitenste als de brembo doos ik heb dit nog nooit meegemaakt. kreeg de doos op zijn kop zo geleverd. de bodem was compleet uitgescheurd. Jullie kunnen er niet veel aan doen denk ik maar heb ook naar hun het bericht gegeven dat ik er niet tevreden over was. wat ermee gebeurd hoor je natuurlijk niks van helaas. Gelukkig was product zelf niet beschadigd en heb ik het wel kunnen monteren. groet ***
Snel geleverd en de beugels nog nagezonden dus moet ik nog plaatsen wel netjes allemaal zeker weer bestellen als ik wat nodig heb voor onze auto's
De goede spullen met kwaliteit en op tijd geleverd.
Goeie kwaliteit onderdelen, snel bezorgd.
ik ben mijn bestelling goed en snel ontvangen
Duidelijk goede service en snelle levering
Goed server en op tijd geleverd
Vaker bij autopartsonline besteld en altijd snel en correct geleverd
Zeer goed geholpen
Top service,, en een goede prijs!!! ook als het fout gaat, b.v. verkeerde onderdeel, wordt het perfect geregeld, en meteen verzonden, en kosteloos, wat wil je meer ??? gewoon perfect!!!!! dank! ga zo door,
in ieder geval ik geef het door aan mijn collega's monteurs, een 10 !!!